dinsdag 26 augustus 2008

Back to 'normal'


Het is weer rustig in het Bragalund’s Bos en dat is effe wennen. In het afgelopen weekend heb ik Dayna en Aslan weggebracht naar hun nieuwe home en die hadden het daar meteen al zo naar hun zin, dat ze op dag 1 al druk bezig waren om de boel eens flink op stelten te zetten. Zo leuk dat ze lekker samen blijven – altijd een speelkameraadje en ‘sparring partner’ bij de hand!

Toen het vorige week eindelijk even droog was, nam ik deze laatste gelegenheid te baat om met m’n kittens en m’n camera het balkon te bezoeken. Voordat ze weggingen moesten er natuurlijk nog even een paar plaatjes worden geschoten, want wat waren ze in de laatste twee weken alweer gegroeid!

Ziehier een greep uit die laatste fotosessie, met ook nog effe een plaatje van mijn eigenste Irina er tussenin, maar om van haar foto’s te maken krijg ik lekker nog alle gelegenheid!
Nu was de lens vooral gericht op de twee vertrekkende schoffies…









Het zijn lekkere, ondeugende schatten en wat heb ik van ze genoten! En nu gaan ze met elkaar en met het hele huisgezin daar lekker genieten van het goede leven! Prachtig toch?