woensdag 6 juni 2007

Zo moeder, zo dochter…

De eerste aanwijzing kreeg ik een paar weken geleden al, toen ze nog maar 4 weken oud was…

dit – is Rhoslyn:



Iets meer dan een jaar eerder maakte ik deze foto van Fee:


Een paar dágen geleden had Rhoslyn het bij de waterkraan helemaal naar haar zin:


En dit is Fee, een tijdje terug:


Ook een paar dagen geleden zag ik onderstaand bij Fee. Zij heeft haar favoriete maniertje inmiddels tot in de perfectie verbeterd (let op haar ontspannen achterpoten ) –

ik blijf het leuk vinden, dus vandaar nog maar eens een plaatje:


...en toen kwam vandaag de klap op de vuurpijl, want vanavond was dit Rhoslyn:

Onmiskenbaar: zo moeder, zo dochter!

Maar eigenlijk had ik een dag na de foto van Fee al deze gemaakt:

…en dit - is Milo!

Zo’n laatste foto doet natuurlijk afbreuk aan de stelling zoals in de titel verwoord en zou ik dus beter niet kunnen tonen…☺☺☺!