zondag 8 juli 2007

Pfffffffff !!!


Na een dag of twee van onwennige rust door het vertrek van de drie Feeënzonen is er geleidelijk aan weer wat leven in deze bosbrouwerij gekomen. Gelukkig maar, want als dat kleine Feeënmeissie geen echte zin in spelen heeft, zijn we allemaal een beetje van slag! Maar Rhoslyn heeft de draad weer te pakken, mede dank zij hernieuwd elan van Eline en Flori, die haar beurtelings bemoederen en met haar stoeien.

In die paar rustige dagen had ik eindelijk eens de gelegenheid om mijn website bij te werken. Bij de opbouw ervan heb ik ooit besloten, dat het uiterlijk en het gebruiksgemak voor de bezoeker belangrijker zijn dan mijn gemak bij eventuele aanpassingen - en de consequenties van die keus heb ik nu weer eens goed gevoeld! Want ’t is niks dat er nu nóg een heerlijk – blond dit keer – meissie mijn bos bewoont, maar dan moet ze natuurlijk ook in het digitale universum haar plaatsje krijgen bij de andere lieverds in mijn bos. Rhoslyn’s komst gaf eindelijk genoeg aanleiding om nu maar eens die grote reorganisatie door te voeren, waar ik al langere tijd tegenaan had gehikt en maar steeds voor me uit had geschoven. En nu is-ie af ! lekker !, klaar !, ei gelegd!, klus geklaard !, pfffffffff !!!

En wie zich nog afvraagt waardoor ik tot zoveel moeite en inspanning word geïnspireerd, moet maar eens naar dit verslavend schattige koppie kijken…
(nogmaals dank je wel, Diny, voor de prachtige foto’s!!!)