zondag 23 maart 2008

Speel’kwartier’


Zolang Fee en Eline – mijn beide dames die op vrijersvoeten zijn geweest – de wereld nog in grote onzekerheid houden over hun huidige gesteldheid, zullen wij ons anderszins moeten vermaken ☺.
Ik realiseer me dat veel van de foto’s op de website een valse indruk kunnen wekken, namelijk dat mijn bosgespuis altijd maar zit of ligt mooi te wezen… Dat dat niet het geval is, moet maar eens aan het licht komen, vond ik.
Ik heb daarom nu eens al mijn best gedaan om mijn meissies te portretteren tijdens één van hun avondlijke donderjaagsessies.
’t Viel bepaald niet mee om met een speelhengel in de ene en mijn camera in de andere hand ‘handvast’ te zijn! De kwaliteit van deze actiefoto’s is dan ook niet steeds om over naar huis te schrijven, maar als weergave van hun geestdrift doen de plaatjes het toch wel goed…

’t Begon allemaal nog tamelijk rustig: de dames hebben al wel belangstelling voor de bewegende sliertjes, maar de echte bezieling moet natuurlijk effe groeien…

Flori bekijkt het altijd graag eerst een poosje vanuit de hoogte. Ze zit er schijnbaar vredig bij (mooi te wezen?), maar dat ranke lijfje zit ondertussen helemaal startklaar voor de openingsronde…

Eline idem dito – ligt heerlijk lui te liggen, maar kijk eens naar haar ogen ☺!

Feetje kan nu elk moment in actie komen, ze wacht alleen nog effe op het goede moment…

Maar Rhoslyn is al helemaal in the ‘mood’: ze heeft zich in hinderlaag gelegd achter het opbollende papier – haar oren plat en haar ogen schieten vuur (ja echt, dit is dat lieve blondje met dat schattige koppie ☺!)

Flori ook, maar dan net iets minder fanatiek…

Lientje – paraat!

maar Rhoslyn kan het nu echt niet langer aanzien!

Fee in de strijd

En dan Lientje weer

Flori – mooie pose, hè?!

Rhoslyn: “MIJN!” – wat heet 'fanatiek'!!!

En aan het slot demonstreert Fee nog even wie er hier de baas is!

’t Was weer gezellig, zeiden de meissies na afloop…☺☺☺