zaterdag 15 december 2007

Ingezonden… knuffelkat Levi


Een paar weken geleden kreeg ik ook van Corrie, de boskatwachter van Levi, een bijdrage voor mijn weblog. Helaas moest de publicatie ervan even worden uitgesteld in verband met het overlijden van Flynn.
Dus is het nu de hoogste tijd om Corries artikeltje te plaatsen in dit Bragalund’s Bosblad. Harstikke leuk, Corrie, en hartstikke bedankt!



Na dat leuke verhaal over Milo kan ik natuurlijk niet achter blijven.
Ook Levi is ’n geweldige lieve knuffelkat, weegt nu 4 kilo en 8 onsjes (d.d. 26-11-07 – red.).
Als je tegen Levi praat, kan hij zo lief kwispelen met het puntje van zijn enorme mooie staart!


Levi houdt ook erg van ’n schone vacht, dus moet hij veel poetsen. Daar is hij erg druk mee - zelfs mijn bejaarde kater Bo en Dana, het hondje van mijn dochter, krijgen regelmatig een flinke poetsbeurt van Levi.


Hij is altijd in mijn buurt te vinden, het liefst ligt hij in mijn nek. Jammer genoeg wordt hij daar eigenlijk een beetje te groot voor. Maar met ’n beetje duw- en trekwerk lukt het Levi elke keer weer om toch lekker bij me te liggen. En daar geniet ik weer heel veel van.
Dank je wel, Joke, voor zo’n heerlijke, lieve knuffelkater.

Corrie