dinsdag 22 april 2008

'Onderweg naar morgen' - tweede bedrijf


Afgelopen zondag gaf Feetje eindelijk haar geheim prijs: ze is niet zwanger. En hoe ik dat nu opeens zo zeker weet? Gewoon: ze werd krols. En naarmate deze gemoedstoestand in haar groeide, werden de zichtbare en hoorbare signalen daarvan duidelijker. Mijn lady-of-the-house liet weten, dat ze een man wil en als ’t effe kan nu.
Oké, duidelijk, boodschap overgekomen, we gaan het regelen ☺. Fee’s wens is mijn bevel…

Telefoontje plegen, weekendtas inpakken, benzine tanken en gaan – in Lopik waren ze er ook vlug klaar voor, gelukkig.

Feetje is dus weer uithuizig en daar geniet ze erg van: buitenlucht, de bedden zijn goed, het eten is lekker en het gezelschap is heeeeel prettig.
Ze werd enthousiast ontvangen en voelde zich vrijwel direct weer ‘thuis’. Ior onthaalde haar op een eerste tedere wasbeurt en die had wat haar betrof al meteen voldoende overredingskracht…

De geliefden hebben het samen helemaal genoeglijk, van tijd en plaats hebben ze nu geen notie en voor eten effe geen aandacht. Ze liggen genietend tegen elkaar aan en Ior is al ‘gespot’ liggend in Feetjes armen… Mooi he?

Vandaag krijg ik de informatie allemaal uit de tweede hand, maar gisteren kon ik het allemaal even met eigen ogen aanschouwen en als ik niet verstandig was geweest, was ik nog een hele poos blijven kijken.
Maar, om aan mijn nieuwsgierigheid en gemis tegemoet te komen stuurde Diana mij vanochtend foto’s, helemaal geweldig en het publiceren helemaal waard!

Nee, het staat er niet op ☺, maar wel hun geluk en genoegen in elkaars gezelschap – misschien nog wel veel leuker om naar te kijken…